فروش اینترنتی کارتون داستان اسباب بازیهای 1و2و3 دوبله فارسی

ساخت وبلاگ

کیفیت این ۳ مجموعه انیمیشن با بهترین و کم حجم ترین کیفیت ممکنه ارائه شده است

کارتون داستان اسباب بازی های ۱،۲،۳ دوبله فارسی

استان اسباب بازی (Toy Story) اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والـــت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان است.
خلاصه قسمت اول:وودی گاوچران ، اسباب بازی محبوب اندی بود . او به همراه اسلینکی ( سگ عروسکی ) ، رکـس ( دایناسور ) ، پوتیتوهد ( کله سیب زمینی ) ، خوکی به نام ( هم ) و سایر اسباب بازیها در اتاق خواب اندی زندگی می کردند . این اسباب بازیها استثنایی بودند . آنها وقتیکه هیچکـس در اطرافشان نبود ، جان می گرفتند . یک روز وودی همه اسباب بازیها را صدا زد و به آنها گفت : اندی و خانواده اش به زودی اسباب کشی می کنند و به همین دلیل است که اندی امروز تولدش را جشن می گیرد . اسباب بازیها نگران شدند . جشن تولد برای آنها ، به معنی ورود اسباب بازیهای جدید بود .
چه اتفاقی می افتاد اگر اندی اسباب بازیهای جدیدش را بیشتر از آنها دوست می داشت ؟ رکـس با ناراحتی گفت : یکی از ما ممکن است کنار گذاشته شود وودی قول داد که جای هیچ نگرانی نیست چون اندی این کار را نخواهد کرد . اسباب بازیها با دلهره منتظر بودند تا اندی کادوهایش را باز کند داستان اسباب بازی ۲ (به انگلیسی: Toy Story 2) نام پویانمایی رایانه‌ای سال ۱۹۹۹ متعلق به شرکت دیزنی است. این فیلم ادامه داستان اسباب‌بازی ساخته سال ۱۹۹۵ است. به نظر منتقدین سایت آی‌ام‌دی‌بی ‌این انیمیشن دنباله‌سازی موفقی‌است که دقیقا به اندازه فیلم قبلی‌اش قدرتمند است. شایان ذکر است منتقدان از این فیلم به عنوان اثری تقریبا بی‌نقص یاد می‌کنند.
داستان اسباب بازی ۳ (به انگلیسی: Toy Story 3) یک پویانمایی سه بعدی/آیمکـس آمریکایی در سال ۲۰۱۰ است، که توسط استودیو انیمیشن پیکـسار ساخته و به وسیله والـــت دیزنی منتشر شد. این سومین قسمت از سری داستان‌های داستان اسباب بازی است، و در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰ در سالن‌های سینما ایالات متحده به نمایش درآمد و در ۲۴ ژوئن در سالن‌های استرالیا و در ۲۳ ژوئیه در بریتانیا و ایرلند اکران شد. لی آنکریچ که قسمت‌های پیشین این فیلم را تدوین کرده بود، و قسمت دوم را کارگردانی فنی انجام داده بود، در این قسمت به عنوان کارگردان به کار گرفته شده است.


نام كالا : کارتون داستان اسباب بازی های ۱،۲،۳ دوبله فارسی     قيمت : 6,000 تومان
خريد کارتون داستان اسباب بازی های ۱،۲،۳ دوبله فارسی
كد : cd29     وزن : 35 گرم     فروشنده : ایفروش دات بیز
فروشگاه اینترنتی دستگاه پروتز لب ...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دستگاه پروتز لب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید ارزان ومطمئن دستگاه پروتز لب frosh20 بازدید : 648 تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 18:36