خرید اینترنتی کارتون تام وجری

ساخت وبلاگ

خرید کارتون تام و جری با کیفیت بالا

مجموعه 61 قسمت تام و جری

واقعا تام و جری تو قدیمی ها یه چیز دیگست چون آدم با اینکه صد دفعه دیده ولی اگه بازم ببینه واسش جالبه فکر نکنم هیچ کارتونی رو بشه به این تعداد دید و بازم تازگی داشته باشه.
پس از گذشت ۷۰ سال از ساخت کارتون‌های «تام و جری» هنوز هیچ انیمیشنی نتوانسته است شادی و نشاطی را که این کارتون به مخاطبان خود منتقل می‌کند، برای بینندگان تلویزیون به ارمغان آورد.
هانا که در سال ۲۰۰۱ درگذشته است زمانی گفته بود: «من هنرمند خوبی نیستم ولی جو بهتر از هرکـس دیگری در جهان می تواند از یک طرح اولیه به خوبی خلق و خو طرز رفتار یک شخصیت را درک کند.» این دو اولین بار موش و گربه را در انیمیشن “پیشی چکمه را بدست می آورد” در کنار هم قرار دادند که نتیجه ان نامزدی آن دو برای جایزه اسکار بود. در اثر موفقیت این کار ، کمپانی MGM به انها فرصت داد تا برروی این شخصیت بیشتر کار کنند و در نهایت شخصیتهای تام و جری به بلوغ رسیدند. هنگامی که MGM در اواسط دهه ۵۰ به کار بخش انیمیشن خود پایان داد، هانا و باربرا مجبورشدند برای خودشان کار کنند. با توجه به بودجه بسیار پایین تلویزیون، کارتونهای جدید آنها بیشتر برروی شوخی های شفاهی تاکید داشت تا جزییات تصویری -که برای اجرایشان باید هزینه زیادی صرف می شد.
داستانگویی احساسی و خلق هوشمندانه تصاویر
هانا-باربرا هشت بار موفق به دریافت جایزه امی شدند و در سال ۱۹۸۸ جایزه آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی را دریافت کردند.
رییس انیمیشن کمپانی وارنر در مورد او می گوید:« باربرا یک داستانگوی با احساس و تصاویری که خلق می کرد نشان از هوش بالای او داشت. او -درکنار همکار قدیمی اش هانا- پیشگام دنیای انیمیشن بود. خدمات “جو” به دو صنعت انیمیشن و تلویزیون بی نظیر است. او به تنهایی میلیونها نفر را در سراسر گیتی سرگرم می کرد.»
هانا (۲۰۰۱-۱۹۱۰) و باربرا (۲۰۰۶-۱۹۱۱) هیچکدام از ابتدا انیمیشن ساز شدن نبودند.
باربرا که در محله برکلین نیویورک رشد کرده است، در ابتدا شغل بانکداری را برگزید. و سپس به کارتونهای مجلات علاقه مند و در نهایت به عنوان یک انیمیشن ساز فعالیت کرد.
هانا مهندسی و روزنامه نگاری خوانده بود و تنها به این دلیل به سمت انیمیشن رفت که به دنبال یک شغل می گشت.
لحظاتی پر از خنده و شادی در 61 کارتون زیبا و دیدنی تام و جری


نام كالا : مجموعه 61 قسمت تام و جری     قيمت : 6,000 تومان
خريد مجموعه 61 قسمت تام و جری
كد : cd25     وزن : 35 گرم     فروشنده : ایفروش دات بیز
فروشگاه اینترنتی دستگاه پروتز لب ...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دستگاه پروتز لب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید ارزان ومطمئن دستگاه پروتز لب frosh20 بازدید : 496 تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 18:36